reklama

Víkend: politika, šport , zábava, kultúra a hnus

Napriek tomu že Šurany sú mala dedina, dá sa tu cez víkend prežiť vcelku zaujímavo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Politika:
V sobotu tu bol Fico so svojim SMERom na debatu s občanmi (guľáš a pivo zadara:).
Najprv si zahral futbal so starými šuranskymi pánmi a potom bola v miestnej pivárni voľná debata s občanmi.
Zastavil som sa len chvíľku, v rámci prechádzky, na futbale, Fico bol v bráne a cez prestávku debatoval s hlúčikom ľudí za bránou.
Moje postrehy z tejto neformálnej debaty:
1. Fico sa vie správať prirodzene a bezprostredne, (na obrazovke pôsobí, podľa mňa arogantne a povýšenecky) nedivím sa že má 30% podporu
2. Spojenectvo SNS a SMER je 100% isté
3. Gašparovič bude čestným predsedom HZD, čo by malo pomôcť HZD do parlamentu a do koalície so SMERom
4. Postoj SF ešte nie je jasný

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Šport:
V nedeľu boli v centre Šurian cyklistické preteky aj so zahraničnou (maďarskou) účasťou.
Pretekali všetky vekové kategórie, počnúc mladšími žiakmi a končiac mužmi.
Nikdy som nechápal ľudí, čo lemovali trasy napríklad Tour de France. Už som pochopil :)
Má to niečo do seba, keď sa blíži pelotón, hučí to ako roj včiel.
Či som chcel či nie, niečo ma nútilo povzbudiť i jazdcov v úniku i ostatných aby ich únik zlikvidovali :) hop hop hop hop :)

Zábava:
Tá sa už netýkala Šurian ale najnovšiemu zabijakovi času LineAge2. Naposledy som tak prepadol hre na výške, bola to HoMM2.
Zatiaľ som lvl 20 ale nevzdávam sa :)))

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kultúra:
Sem som si zaradil nedeľu večer ČT1: Pelíšky, n-krát videné, stálo rovnako pozerateľné.

Hnus:
Nemusel som ale otvoril som si sobotné SME.ONLINE Shootyho.
To čo predvádza grúnik so skalickým štvrtým mesiačikom je, slušne povedané, nemúdre.
Ale ako vraví staré príslovie >>> z nich už lastovičky nebudú...

Matej Guľváš

Matej Guľváš

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...len tak plávajúci životom Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu